gizemSA aryadeniz25 ha tamam dogum raporuyla alakası yok ozaman onun doğum raporunu 32. Çıkacaksın 37 ye kadar çalışabilirsiniz istersen çalışmasam direk 32. De çalışamaz raporu alıp izne ayrilirsin
Sariilayda16 gizemSA evet doğum iznindeyken zaten sadece sağlık sigortasını yatırıyorlar normal gün ödemiyorlar
Sariilayda16 gktgmom ben Media markt çalışıyorum 32 de doğum raporumu başlattım her ay düzenli olarak maaş günümde param yatıyor