Bornin2025 ben Mediva da yaptım, yunus bey ile anlaştık. Benim sezeryan oldu çatı darlığından dolayı ana çok güzel geçti ameliyatım. Daha önce de bir başka ameliyat sürecim olmasına ve korkusuna rağmen çok güzel motive edip ilgilendiler ameliyat sürecimde. Herkes yatarsın sende 10 gün çok ağrılı oluyor sezeryan demesine rağmen ben ameliyat gecesi ayaktaydım ve 40’ım çıkmasına rağmen hiç yatmadım. Aşırı hassas ve bünye olarak zayıf olmama rağmen çok az ağrım oldu. Burda doktora çok iş düştüğünü düşünüyorum. Aynı süreçten geçen bir arkadaşım başka şehirde bir ay yattı dikişleri iyi yapamadıkları için. Ben medivayı eşim memur onun vasıtasıyla öğrendim, tavsiye üzerine gittim ama çok memnun kaldım Bingöl göre. Diğer hastaneler hijyenik gelmedi, doktor bey devlettengeçmiş sanırım. Herkes çok memnun kalmış devlette olanlar da . Duyunca başladım açıkçası, bazı doktorlardan sonra kendiainde kıldım gitmeyi. buradaki hemşirelerde çok ilgiliydi üstelik, kendisini bir doğum sürecinde tanıdım, yoksa tanımam etmem, yerlisi zaten değiliz biz ancak ameliyatından memnun kalmıştım. Tek tavsiyem bir de çocuk doğduktan sonra da diğer hastanein doktoru Abdurrahman beye geçin, bu hastanenin doktorunu çok beğenemedim şahsen ben. Siz bilirsiniz yine de