gokce2544 hayır hiçbiri yok. Herkes sezeryandan dolayı bir hafta yatarsın biz şu kadar yatarız demelerine rağmen ben yatmadım. Hastaneden çıktından sonra normale döndüm. Süreçte ayakta kalıp yürümeye çalışın ki çabuk toparlarsınız . Ağrı sızı da hissetmedim öyle aşırı şekilde. Biz fazla pimpirikliyiz eşimle. Eşim benden de fazladır bu konularda ancak bizi bu süreç yormadı. Hastanede kapalı kısa boylu yeşil gözlü bir hemşire vardı denk gelirseniz mutlaka emzirme eğitim alın. Doktor da hemşirelerde çok ilgililer/ evde de sıkıntım olmadı. Ben zaten çok araştırdım, çok memnun kalındığı için gittim. Biz bir de buraların yabancıs olduğumuz için temkinliydikte. Hastane sonrası çocuk doktoru için o hastanenin bayan doktorundan memnun kalmadık biz , hafta sonu da olsa dönüş sağlamadı bize, geç döndü. Abdurrahman hoca da burda en iyisi aklınızda bulunsun. Biz yabancısıyız buraların ancak araştırmalar ve deneyimiz bu şekidel. Sizin doğumunuz ne zaman olacak