Crocus20 1prensesannesi__ çok geçmiş olsun en iyisini yapıyorlar. İnşallah riskli değildir ve dinlenerek daha da düzelir. Şuan nasılsın? Doktorun bir şey dedi mi?
1prensesannesi__ Munevver_kaplan_33 Crocus20 Beni preeklampsi den acil doguma aldilar pazartesi gunu dogumu baslattilar salıya kadar 5 cm acılmam oldu sonra suni sancı verdiler dogurdum
Crocus20 1prensesannesi__ çok geçmiş olsun hemde hayırlı ömürlü olsun inşallah bebeğin. Normal mi doğum yaptın? Preeklampsi olunca direk sezeryana alıyorlar çünkü de
1prensesannesi__ Crocus20 amjn canim cok sagol 😘normal dogum yaptim askim aslinda acil sezaryene alinmam gerekti ama benim tansiyonum sinirdaydı o yüzden ilaçla dogumu baslattilar 20 saat sanci cektim sonra fenalasinca ben suni sancı verip dogurttular
Crocus20 1prensesannesi__ yaaa gelmiş geçmiş olsun çok sevindim ikinizinde iyi olmasına😍 darısı bizlerin başına
1prensesannesi__ babyiscoming_ dogum yaptim canım cok sagol cumartesi gununden beridir hastanede yatiyorum sali gunu dogum yaptim hala taburcu olamadim sürekli yatiyorum zaten ama bi düşük cikiyo bi yüksek biran önce düzelse keske 1 haftadir hastanedeyim
1prensesannesi__ Crocus20 amin askım cok sagol iyiyiz şükür henuz taburcu olamadim tansiyondan insAllah biran once evime de kavurusurum 🥰
Sazakx1834 Canım tansiyonun yüksek ise bı kardiyolojiye gozuk eğer uygun görürse holter takiyolar 24 saat ölçüyor ve sonucu doktora göster benim öyle oldu ve şuan tansiyon ilacı kullanıyorum
1prensesannesi__ Sazakx1834 ben dogum yaptim askım tansiyonum ara ara yukseliyo ama soylediklerine göre sınırda bi değermiş daha taburcu olamadim zaten buyuk ihtimal kardiyolojiye yönlendirirler
1prensesannesi__ Crocus20 insAllah canim benim tam 1 haftadir evimden ciktim daha giremedim bana dua et askim bu gun taburcu etsinler
Crocus20 1prensesannesi__ aa öyle mi niye çıkarmıyorlardı peki tansiyonunu takip edebilmek için mi? Doğumdan sonra düşmedi mi canım
1prensesannesi__ Crocus20 dusmedi askim o yüzden birakmiyolardi en dusuk 137 falan cikiyo sınır diyolar ama sadece takip yapiyolardı ilac tedavi uygulamadılar benim tansiyon aletim var zaten evde ölçüm yapiyorum yarinda doktor randevum var