1prensesannesi__ benimde ilk gebeliğimde 32 . Haftada yükselmeye başlamıştı tansiyonum ve idrarda protein kaçağım pozitif++ şeklindeydi ilk ilaçlarla kontrol altına alınmaya çalışıldı kardiyoloji doktoruna filan sevk etti doktorum ilaçlarımı o düzenlediö sonrasında düşmeyince 2. Bir ilaç verdiler. Yine yükselince tekrar detaylı ultrasona girdim kordonda ki kan akışı yavaşlamış veya durmuş mu diye. Bende yavaşlamıştı ve bebeğim 1 ay hiç kilo almamıştı. 36. Haftafa hastanede yattım kontrol altına alındı. 38. Haftada suyum geldiği içinde doğum yaptım. Tansiyon çok çok önemli gebelikte. 13-8 civarı normal bir insana göre gayet iyi kabul edilirken hamile biri için yüksek kabul ediliyor. Benim çıktığı zaman zaten 14,15 oluyordu direk. Şimdi bu gebeliğimde de ne olur ne olmaz diye başından beri takip ediyoruz