1prensesannesi__ Rumay yarin gidicem canım ve dogumdan beridir yedigim hersey komple tuzsuz yarin doktor ne derse öyle devam edicem
1prensesannesi__ Crocus20 dusmedi askim o yüzden birakmiyolardi en dusuk 137 falan cikiyo sınır diyolar ama sadece takip yapiyolardı ilac tedavi uygulamadılar benim tansiyon aletim var zaten evde ölçüm yapiyorum yarinda doktor randevum var
Crocus20 1prensesannesi__ o zaman en iyisini yapmışsın canımö orda kaldıkça daha çok stres olursun bu da tansiyonunu zaten etkiler. Tedavi uygulamıyorlasa en güzelini yapmışsın. Hadi inşallah bundan sonrası daha iyisi olur canım senin ve bebeğin için🤲🏼❤️
1prensesannesi__ Crocus20 amin canim cok sagol bencede en iyisini yaptım evimdeyim kendimi cok iyi hissediyorum 😃
Eslem2112 1prensesannesi__ ben yaşadım ilaca başladılar canım gebemisin ama bende etki etmedi ilaç erken doğum yaptım sana tavsiyem tansiyonunu çıktığında başına buz koy hemen düşürüyor
1prensesannesi__ Eslem2112 dogum yaptım canim son haftalarımdaydim zaten 37+2de normal dogum yaptim ilac ile dogumu baslattılar tansiyonum cikinca basima soguk su döküyorum anında etki ediyo babamda tansiyon hastasiydi ondan biliyorum cok sagol 😘