Kcbs67 kuzum evet ordan devam ediyorum, belki şehir dışından geliyorsun diye mi daha seyrek çağırdılar acaba, benim yarın 4. Gün muayeneye gel ve iğneyi de getir dediler, büyüdü ise vurmak ve nasıl vurdurulduğu göstermek için sanırım, bilmiyorum ki hiç, kaçıncı gün toplaman olmuştu acaba senin