Goncatosko Utkan kuzum dondurulmuş yumurtan var zaten kisti aldırmak çok zaman kaybı yaratmayacaksa o işi hallet istersen doktorla görüşüp
Utkan Goncatosko öyle yapacağız bundan sonra artık ne yapalım hep hayırlısı ise dua ettin zaten polipten dolayı korkuyordum biliyorsunuz nasip böyleymiş biraz kendimi toparladıktan sonra ameliyat olup daha sonra transfer deneyeceğim :) rabbim sizin yar ve yardımcınız olsun sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin ❤️
Goncatosko Kcbs67 19. Gün ise baya uzun sürüyor büyümesi o zaman, anladım kuzum taze transfere uygun görmüşler demek ki, Serdar hocayı 2 dir kurulda görüyorum da o da oluyor, işinde çok iyi gibi
Kcbs67 Goncatosko evet canim sedar gica uygun gorunceye kadar devam ediyor takip serdar hocayi cok sevdim ben ve isinde basarli bence
Utkan Burjjjju Sağ ol canım benim .Allahtan hayırlısını diledim hep vakti saati değilmiş üzüldüm ama elden bir şey gelmiyor tevekkül ediyorum 🤲🏻rabbim size güzel sonuçlar almayı nasip etsin hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin cümlemize ❤️
Goncatosko Utkan amin sürecin hızlı şekilde geçer kuzum inşallah, Allah gönlümüze göre versin hepimizin ❤️🙏
nouro Utkan Merhaba Ben de 16 temmuz da 3 gün donuk embriyo transferi oldum .. şuan herşey yolunda gibi pazartesi ultrason randevum var Bir tek progesteron düşmüş biraz Aranızda ultrason randevusuna gidip olumlu sonuç alan var mı ?