Utkan Sakın yapma daha çok erken 17 de olmuşsun ben çok negatif almış biri olarak asla ama asla yapmayacağıma söz verdim kendime :( 25 temmuzda yapacağım test benim az kaldı bayadır bekliyorum son günlerde asla gecmiyor
Burjjjju Utkan bende yapmak istemiyorum. İnşallah hepimiz pozitif sonucu alırız. Bende bel ve kasık ağrısı ve çok fazla gaz var. 3 yıl önce kardesimde tüp bebekle anne oldu. Aynı belirtiler onda da vardı. Bize de nasip olur inşallah
Utkan Amin inşallah bende de gaz var hatta öyle bir başlıkta açmıştım gaz ishal hepsi var yumurta toplamadan beri ishalim bir aydır 😀valla benimde kaşık ağrım var ama hep solum ağrıyor sizin iki taraflı mı
Burjjjju Utkan benimde sol tarafım ağrı var ara ara kramp gibi batma da oluyor. Benim dondurulmuş transfer idim Eylül ayında dondurulan embriyolar transfer edildi. Çift embriyo transferi
Utkan Burjjjju bol bol Allahumme Ya Evvelü çekin herkese dua edin ❤️Allah cümlemize nasip etsin inşallah sağlıklı hayırlı bebekler 🤲🏻
Utkan Ay çok tatlı benimkide dondurulmuş inşallaj çok tatlı ikizleriniz olur :) mutlaka haber verin dua edelim birbirimize
Utkan Ben de bekliyorum çok heyecanlıyım ama içimdeki olumsuz sesler hep benimle onlardan kurtulmak nasip olur inşallah
Burjjjju Olumsuz düşünme. Pozitif pozitif pozitif.. bebisinle konuş. Seninle kalacaktır. Hep içimde olacak hissi va hayırlısı olsun
Burjjjju Benimde 6. Günüm test yapmaya cesaret edemiyorum. Senin test günün ne zaman hangi doktorda tedavi gördün
seymaduru Burjjjju pazartesi kan testi vermemi söyledi doktor bu gün kaset test yapsam erken mi diye düşünüyorum
Utkan Bence yapmayın kızlar ya kaçıncı gün embriyosu . Negatif çıksa erken olduğu için sonra diğer günleri stressiz geçirebilir misiniz bunu sorun kendinize
Utkan Korkunuz yoksa yapın ama ben cesaret edemiyorum ben perşembe test yapcam kan vererek :( çok tedirginim