Utkan Yerleşme kanaması olmadı hiç. Şu ana kadar tek damla gelmedi. Hiçte gelmez inşallah. Yerleşme bile olsa kanama her zaman risklide olabilir. Hep dikkat ettiğim kon bu lavaboda var mı diye çok şükür yok.
Benim de gazım çoktu ya şu anda da var ama sonucumu öğrenmeden önce daha çoktu sanki. Patlayacak gibi oluyordum.
Hadi inşallah tutunmuşturda bebişin onun yaşattığı belirtilerdir bunlar 🙏🏻🌸
Kaçıncı gün embriyosuydu?