Utkan ben geçen ay rahim yıkama yaptılar raporu haketmiş oldum 4 aşılama 2 si iğneliydi bi dahaki reglin 2. Günü gel dediler iğnelere başlayacağız sanırım, bugün yarın regl günüm aslında bir iki gün de geçti olmadım hala, 1.26 ydı amh en son 1.14 çıktı arada 1.58 çıkmıştı ama en düşük baz alınıyor, sebepsiz infertilite dendi 1 yıldır düşünüyoruz ama 4 buçuk yıllık evliyiz bir kimyasal oldu geçtiğimiz ekimde, sanırım 15-20 güne bir aksilik olmazsa ve taze yaparlarsa hallolur gibi :)