Biricigim2 evet kalabalık yemeklerde büyük olanı kullanıyorum evde kendimize yaparken ufak olanı kullanıyorum gayet memnunum ben..
Benim ablamda çok korkar düdüklü tencereden 🤣 almadı aldırmadı bende iki kişilik 3 lt yedek vardı vereyim dedim hiç kullanmamıştım istemem ben 10 saat ocakta kaynatırim gene de kullanmam diyo patlar diye ödü kopuyor 🤣🤣