Düdüklü tencere korkum olduğu için araştırıp çeyizime fıssler almıştım 3,5 ve 6 lt olarak bi de bebeklere ek gıda döneminde kullanmak için buharda pişirme aparatı vardı. Çeyizime altığım ilk şey düdüklüydü. O vakitte bütün maaşımı vermiştim ama şimdi kullanınca dedim iyiki almışım. Kurban bayramında 2 boyunu kullanarak kemikleri ilikleri (kemik suyu bulyon yapmak için)bildiğin eritti o vakit anladım kıymetini. Kaynanam bana taş gibi nohut vermişti ben de pişirdim. Nasıl olmuş anne senin verdiğin nohuttan yaptım yemeği dedim. Senin tencere iyi pişiriyormuş benimki pişirmiyor dedi. Kıskançlığını her fırsatta belli eden Kaynama bile nohut tarifi verdim aheste aheste. Tamam düdüklü marifetli de ben yapmasam nohutlar kendinden koşmayacak düdüklüye. Zaten cam kapağı da var tencere gibi de kullanabilirsin. Ben çoğu şeye düdüklü kullanıyorum acelem olduğunda. Ama önerim bulaşık makinesine ne tenceresini ne kapağını ne lastiğini koymayın ben düdüklü tabanını çizip özelliği kaybolmasın diye blendr kullanırken bile dibe kadar indirmiyorum aleti. Biraz maliyetli olunca gıymet bilmek lazım malum bazen bir tencerenin verdiği faydayı çoğu insandan bile göremiyorsun.