Zehoyasuncuk yaa gercekten o icgudusel bir sey yanilma payimiz yok mu elbette vardir ama his yani. Kiz olsa evlat olmayacak mi en balli kiz olacak gozumuzde ama hissettiklerimiz bu yapcek bir sey yok :) hee bu arada ben kiz bebekleri daha cok severim aslinda bir annenin ilk cocugu kiz olmali derim hep hatta ama icimde nazsiz cilvesiz kiz cocuk sempatikliginden uzak bir erkek var gibi bilmiyorum :)