Sevdaliza tabii saglıklı olması önemli...benim eşimdr kız istiyor...isim bile koymuş??Yağmur deyıp duruyor...şiirler şarkılar ne varsa yagmurla ilgili onlari dinliyor...bak diyorum sonra hayal kırıklığı yaşarsın...etkilenirsın falan fılan...fark etmiyor diyor ama yıne Yağmur diyor...