ElifToprak Zehracubuk Rica ederim benimde gec dollenme oldu 4+4 e kadar betam 158 lerde geziyordu. 5.haftada 2000lerin ustune firladi simdi 6+4uz betam kac bilmoyorum baktrmadm n
Muzaffer Zehracubuk zor biliyorum canım benim bende ikinciye çalışma yapıyorum tutsun diye uğraşıyorum . Bilirim beklemek zor ama sabırlı ol ❤️
Zehracubuk Artemis1234 geç döllenme olursada 4 haftalık mı oluyor acaba adeti 1 hafta geçince bi bilginiz var mı bu konuda 🤔
Artemis1234 Zehracubuk. Adet 1 hafta geç olursa4 haftalık oluyor arkadaşım. Erken geç döllenme fark etmiyor. En son ne zaman adet olduğunu yazıyorsun ki bu program doğru zaten çıkıyor orada kac haftalık olduğu
Beyazlale Arkadaslar bebegin haftasını betaya goremi hesapliyoruz son adet tarihine gorede cok buyuk oluyor ben suan doktorun hesabina gore 4+2 ama beta degeeim henüz 550
ElifToprak Beyazlale Gec dollenme olabiliyor canim normalde son adet doneminin ilk gunu olarak hesaplaniyor..
Zehracubuk Beyazlale ya internette beta değerine göre hafta hesaplama var ama ne kadar doğru bilemiyorum internete yazıp görebilirsin
Zehracubuk Beyazlale benimde aynı şekilde adet tarihine göre büyük çıkıyor tahminime görede bayaa küçük
Selinnnncim Zehracubuk benim ilk öğrendiğimde 33 tü doktor 2 buçuk haftalık dedi 1500 olana kadar takip etti kan verdim sonra kese göründü
Aynan Zehracubuk öyledir ben de 5 gün geçince yaptirmistim beta hcg 39.9 çıkmıştı 1 2 haftaliktir en cok
Aynan Zehracubuk gitme şuan görünmez ben 3 hafta kadar bekleyip gitmiştim bebek de gozukmustu bence biraz bekle