Zehracubuk benimde ilk kan tahlilim 19 du 😂 2 günde bir kan tahlili veriyordum 2 katı şeklinde en az artması lazım 1500 seviyesine geldigi zaman kese görünmeye başlıyor birebir yaşadıgım bir olaydı 🙈 her 2 gümde bir yükseldik mi acaba diye ayrı bir heycan yapardım