myangelson Gulsennnnb ben 5+5 haftalıkken gittim vajinal muayene ile kalp atışı göremiyorum 2 hafta sonra gel dedi bugün 6+0 olduk bakalım
EG9398 myangelson aynen canim . Bizde bugun 6+3 olduk. 5+6 da gittiydik. Vajinal.muayenede kalp atishini gormedik. Biraz korktum dogrusu. Yarin ya da çarşamba randevu alicam artik. Bi de biraz karin sertliği yok sanku yumuşaldi karnim .
Limonlukek21 Beren77 bende 7+4 kese etrafında kanamam düşük riski var diye diye Progestan kullanıyorum çok fazla akıntı yapıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Limonlukek21 Emisen7 kendimi çok dengesiz hissediyorum canım uyumak istiyor ama uyuyamıyorum bir şeyler yemek istiyorum ama yiyesimde gelmiyor kendime sinir oluyorum 😂😂 beklenen doğumu doktora sormadım ama uygulamaya göre 7 Mart
Emisen7 Limonlukek21 bu aralar bende öyleyim baş ağrısı halsizlik koku hassasiyeti bi günüm bi günümü tutmuyo salı randevum var inşallah kalp atışını duyarım sen duydunmu
Limonlukek21 Emisen7 inşallah duyarsın evet duydum çok şükür 2 gün önce 6. Haftamda yok gibiydi hafta hemen kanama hemde kalp için çağırmıştı duyduk çok şükür
Tekininci_44 Aşırı derecede mide bulantısı var yani artık dayanılmaz hale geldi metpamid felan da bir işe yaramıyor
Kelebekk_ Birhayalimvr ara ara çok hafif belim ve kasıklarım ağrı oluyor. Göğüslerimde az bi hassaslaşma oldu sanki
Beyazmelekkk Son adet 6 haziran. 6+3 um sanırım adete göre . Ama hiç belirtim yok ben anlamadım bebek yok mu diye endişe ediyorum bazen. 2 gebelik bu arada ilki böyle değildi
afra119- Beyazmelekkk aynı durumdayız ilk hamileliğimde miyde bulantısından su bile içemiyorum bunda tik yok, bugün doktora gittim keseyi goremedik kan verdim beta değerim 1466
Busra121 Beyazmelekkk bende 6+4 um bugun. Bende de hiçbir belirti yok. Ama ilk gebeligimde de hiçbir belirtim olmamisti o yüzden biraz rahatım. Allah’ım sağlıklı güzel haberler almamızı nasip etsin inşallah 🌸