Kaderakkes Son adet tarihi Mayıs 16 şuan tam 9 haftalik olmam gerekirken 7+1 im geç döllenme dedi hiç bir belirtim yok ilk kizimda şiddetli miğde bulantılarım oldu ama bunda olmadı inşallah olmaz yarın kalp atışı için gideceğim
Bubu_ 5+3 te kese bebek vardı kalp atışı yoktu şuan 8+3 çok şükür kalp atışını duydum doğum da nasipse şubatta
Aleyna48 Kaderakkes değiştireceğim demedi mi bende geç dölllenme var 1 hafta değiştireceğim 12. Haftada ded seninki saha geç nerdeyse 2 hafta
Aleyna48 Kaderakkes birde şuan olman gereken haftadan mı yoksa geç gelen haftadan mı sayıyor doktorun
6161Eda Beyazmelekkk merhaba doğumumuz aynı gün aynı hafta benim adet ağrısı gibi ağrım ve nadir kahverengi lekem oluyor mide bulantımda var biraz
gzm2410 Bende 6+3 görünüyorum şuan doktor kese görünmüyor haftaya tekrar gel dedi kahverengi lekelenmeler oluyor beklenen doğum için 10 Mart dedi
Beren77 gzm2410 benimde aynı sizin gibi günümüzde aynıymış kahverengi lekelerim oluyor progestan kullanıyorum keseyi gördük sadece
Limonlukek21 Beren77 bende 7+4 kese etrafında kanamam düşük riski var diye diye Progestan kullanıyorum çok fazla akıntı yapıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
6161Eda Beyazmelekkk aşerme gibi değilde canım ekşi şeyler istiyor benim ama net bir şey hala istemedim
Beyazmelekkk 6161Eda benim direkt bir yiyecek bir tatlı bişey istiyor daha çok et tavuk veya tatlı gibi . Hani normal mi daha kalp atışı duymadık keseyi gördük ya tam net kesinlesmeyince psikolojik mi istiyorum acaba diyorum .
6161Eda Beyazmelekkk sonuçta içinde bir canlı var ve büyüyor normaldir merak etme tez zamanda duyarsız inşallah kalp sesini
myangelson Emisen7 benim de 14 Mart gözüküyor 6+0 oldum bugün. Hafif kasık ağrısı göğüs ağrısı bir de yoğun kremsi akıntı var