Dfnsyn benim son adet 6 haziran ya şuanda 6+0 iz değil mi int te site öyle hesapladı da. Haftaya da 6+6 gibi gitmiş olacam kalp ve bebek için. Belirti olarak hicbisey yok ben anlamadım zaten regl gecikmesi hamile olduğumu asla anlayamam. Beyaz akıntı var az bişey o kadar yani