Tulay-Cam18 inan hiç anlamam.
Bende yarın sabah kan vermeye gidicem.
2 tane test yaptım ikisi de pozitif ve reglim çok gecikti tamı tamına 5 gün gecikti bu yüzden test yaptım, çünkü benim reglim hiç gecikmez. Çok düzenli bi regliye sahibim 1 gün bile aksamaz dusun.
Normal şartlarda reglimin bugün bitmesi gerekiyordu ama ben hiç olmadım. Reglim 1 gün gecikince anladım zaten direkt hamile olduğumu fakat yine de hemen test yapmadım . Reglimin 3. Günün gecikmesinin akşamında yapıp öğrendim . Sende yap