1Ezo Papatya_1626 kaybetmene çok üzüldüm basın sağolsun. İnsallah hamile kalır ve çocuğunu sağlıkla kucağına alırsın bu kez 🙌🙏❤️
1Ezo Sevvalll42 devlet dedi kim diyecek şaşırdık mı 🤷🏻♀️ internetten yaptığım araştırmalarda da aynısını diyordu gerçi ama çok şükür ki öyle bisey olmadi
1Ezo Sevvalll42 anlatamadığım şey benim yumurtalığımda kist var ve doktorlar bana kısırlık yapıyor dedi. Neyse ki öyle biseyle çok şükür ki karşılaşmadım mutluyum hemde çok. Darısı isteyen herkesin başına inşallah
1Ezo Mervecimbidur ne yaşadığımla ilgilenmiyorsan bende senin ne yaşadıgınla ilgilenmem Allah kalbine göre versin iyi geceler
Mervecimbidur 1Ezo saçma sapan konuşma be ben cinsel anlamda dedim bekarken ne yaşadığınla ilgilenmiyorum diye kaldı ki sana kötü yorum yapmış değilim neyin siniri bu ?
1Ezo Mervecimbidur ayrıca burda kimsenin ne yaşadıgıyla ilgilenmiyorsan eğer, yorumda yapmicaksın kimsenin hayatıyla ilgili o halde