Bir de şu sigarayı bırakabilsem ..
Çok korkuyorum bebiskoma bisi olur diye , azaltmaya çalışıyorum napalım.
Görümcem 9 aylık hamile pata küte içiyor , çocukta da hiç bisey yok cok sağlıklı masallah .
Aksine alkol de cok iciyordu hamile olduğunu 9. Ayına kadar bilmiyordu . Yeni öğrendi sayılır sigara içmeye devam ediyor . Geçen kontrole gittik bebek hala cok sağlıklı , cok şaşkınım ama sağlıklı olduğu içinde mutluyum tabi . Ama ben benimkine bisi olur diye sigara içerken korkuyorum . Beni bulur kesin bulacaksa çünkü . Sıfır sans olduğu için , bide biliyorum hamile olduğumu . Bile bile içersem bişi olursa bile bile yaptım diye . Ayy ne bileyim of ya :(