rozdiyebirii prnsveprensesannesi90 Benim de 37+3 te suyum geldi bebeğimin eksiklerini tamamlayıp duş alıp hatta traş olup çıktım. Çıkana kadar hafif pembe bir nişan da geldi. Hastaneye gidişim de 30 dk sürmüştü. Korkulacak bir şey yok inşaAllah 🥰
Beyza2727 kubraclskn birgün önceden hafif karamp giriyor çıkıyor du karnıma gecesinde lekem geliyor du düzenli sancılarım vardı öyle
kubraclskn rozdiyebirii 39+1 deyim sadece suyum mu gelcek kanamamı olcak onu merak ediyorum anlaşılır bencede ya dediğin giibi
06Canan kubraclskn sabahtan karında ağrı hissedip belime kasığıma vurmuştu sancı akşam şiddetlendi akşam nişanım ve suyum sızmıştı doğuma alınmıştım
kubraclskn 06Canan Benimde sabahtan beri karnımda ağrı var bel kasık ağrısı yok genital bölgeme 5 kere üst üste iğne batar gibi oldu 15 dk önce
Efdyr Bugün 39 haftalık olduk. Bugün yürürken bacaklarımı zor atıyorum. Ve vajinada aşırı baskı ve hafif ağrılar var. Doğum yaklaşıyor demek mi bu ?
Ceylin07 kubraclskn ishal olmuştum alt kısmım terleme yapıyordu meğersem 4 cm açılmam olmuş kontrole diye gittim doğuma aldılar suni sancı ile
kubraclskn Ceylin07 Bendede akıntı oluyor bakıyorum ara ara pembe yada kırmızı bişey olur belki ama şuanlık yok
esdemiralay 1prensesannesi__ 29. Haftada bir ilişki oldu . Hemen açılmam olmuş adalat kullanıyorum o zamana kadar ilişki olmamıştı enfeksiyon oluyor diye işte bir kere olunca da erken doğum riski oldu hemen 😂 Allah izin verirse 36. Haftaları görürsem o zaman deneyeceğim yine
Maviniz kubraclskn çocuk kanala girdiğinde doğum zamanı geldiğinde sık sık belime sancı girerdi dakika olarak kısa sancilardi ve felaket bagirirdim yerimde duramazdim