Merve_Burak_Bolat hayalim35 bizim eve hastane 45 dakika felan uzaklıkta nasıl ayarlayacağız bilmiyorum 🥹
1prensesannesi__ momofmychildren korunmasiz iliskiye devam et canim senle aramizda cok yok ben iliski isine henüz girmedim ama ayni belirtiler bende de var bebek kendini doguma hazirliyo ancak yavastan kaslari gevsetiyo onlarin agrisi bol yürüyüş yapmayida eksik etme
momofmychildren 1prensesannesi__ korunmasız ilişki yapıyorum ama enfeksiyon olur mu diye de korkuyorum korunmalı miyim korunmamali mi
1prensesannesi__ momofmychildren korunmasiz iliski kesinlikle enfeksiyon yapmaz kim derse desin erkek menisi antibakteriyel oluyo ben mantar olunca korunmasiz iliski kasintimi rahatlatiyo 😅 bide son zamanlarda olması rahim agzini yumusatiyomus diyolar ben ilk hamileligimde hic iliski yasamadim 39+2de bi kere denedik o gun nisanim geldi 39+4de dogum yapmisim 😄😄
esdemiralay 1prensesannesi__ 29. Haftada bir ilişki oldu . Hemen açılmam olmuş adalat kullanıyorum o zamana kadar ilişki olmamıştı enfeksiyon oluyor diye işte bir kere olunca da erken doğum riski oldu hemen 😂 Allah izin verirse 36. Haftaları görürsem o zaman deneyeceğim yine
kubraclskn Zeyyno_ Valla çok enteresan benim ilk doğumum olcak inşallah diyorum suyum bişeyim gelir anlarım anlamazsam diye korkuyorum anlaşılmicak bişeyde değil aslında ama ne biliyim insan tedirgin oluyor
Zeyyno_ kubraclskn Benmde ilk gebeliğimdi ama İnanki sen anliyosun zaten her zaman ki agrimdan daha şiddetli ve sabaha kadar süren bı sancıydi zaten anladmki doğum sancısı şimdi ikinci gebeliğimm bakalım bu nasl başlayacak sağlıkla gelsinler 🥰🥰
rozdiyebirii kubraclskn anlaşılmayacak gibi değil kuşum. Bildiğin ılık bir su akıyor. Ben uykudayken bile hissedip uyandım mesela
ece1234- kubraclskn taktik maktik yok bam bam geldi valla hiçbir belirti yoktu gece suyum geldi sonra da sancılar 😀
prnsveprensesannesi90 kubraclskn 38+6 haftalıktım ilk doğumumda bi anda suyum gelmişti hiç panik yapmayın eğer suyunuz gelirse evi toplayıp duş alıp öyle gitmiştim 3 cm açıklık vardı 7 saat sonra doğum yaptım
rozdiyebirii prnsveprensesannesi90 Benim de 37+3 te suyum geldi bebeğimin eksiklerini tamamlayıp duş alıp hatta traş olup çıktım. Çıkana kadar hafif pembe bir nişan da geldi. Hastaneye gidişim de 30 dk sürmüştü. Korkulacak bir şey yok inşaAllah 🥰
rozdiyebirii Ben 2 yıl önce normal doğumumu yaptım ve ağrısız sancısız sade tertemiz bir suyumun aktığını gördüm. Güle oynaya hastaneye gittim taa ki suni sancı alana kadar 😂
kubraclskn rozdiyebirii 39+1 deyim sadece suyum mu gelcek kanamamı olcak onu merak ediyorum anlaşılır bencede ya dediğin giibi
Elzemm_ kubraclskn benim de suyum gelmişti bir kaç saat sonrada sırtıma aşırı bir sancı giriyordu yürüyememistm