Sysedayilmaz deniizz_ kaç haftalıksınız bende bu şekildeyim adet sancısı gibi sancım oluyo bel ve kasık bölgemde ve bebek toplanıyo 33. Haftamdayım
18BSr Sysedayilmaz 33+2 oldum bugün benimde kasıklarım ağrıyor ama vajinaya baskı yaptığı İçin diye düşünüyorum sızı gibi böyle benimki nst de çıktı
Sysedayilmaz deniizz_ doktor normal olduğunu bu haftalarda artık bunların başlayacağını söyledi nstde de sancı cıkmayınca bir problem görmedi sizin de haberinşz olsun
Sysedayilmaz 18BSr doktor normal olduğunu söyledi bu haftalarda nstde sancım cıkmadı yolladı haberiniz olsun normalmis
fidanylcn 18BSr benim yatışım yapılmıştı 5 gün boyunca üç gün 4 saatte bir ilaç verdiler sancım dursun diye iki gün ilaçsız takip yapıp sancım çıkmayınca taburcu ettiler 34+4 oldum daha bir şey yok
18BSr fidanylcn ben yarım gün yattım çıktım kendi isteğimle geceliği 20 bini buluyordu ilaçlarımı yazdı evde takipliyim salı günü kontrolüm bar inşallah geçmiştir
Anneadayiii 18BSr canım biraz nasip kısmet bende 33 te nst sancı sonrası yattım durdurdular ciğer geliştirici olduk. Pazartesi taburcu oldum. Aynı hafta pazar günü doğuma gittim. 34+2 de oğlum dünyaya geldi ☺️ şimdi 5 yaşında çok şükür gayet sağlıklı 🤲
18BSr Anneadayiii ciğer geliştiriciyi her ihtimale karşı yaptırdım kendi isteğimle ne olur olmaz diye