18BSr fidanylcn ben yarım gün yattım çıktım kendi isteğimle geceliği 20 bini buluyordu ilaçlarımı yazdı evde takipliyim salı günü kontrolüm bar inşallah geçmiştir
Anneadayiii 18BSr hayır hatta ben sancı bile hissetmiyordum Bebek hareket ediyor canım yanıyor diyordum ama doktorum sancıların yüksek olduğunu ve doğumu baslatabilecegini söylemişti
18BSr Anneadayiii ciğer geliştiriciyi her ihtimale karşı yaptırdım kendi isteğimle ne olur olmaz diye
Anneadayiii 18BSr şimdi erken doğum riskim var ve 28 ve 32 de bizde önlem amaçlı ciğer geliştirici olacağız
18BSr Anneadayiii iki kere yapılıyor mu bilmiyordum bunu inşallah 32 yi de atlatırsın hatta 38-39 a kadar gider inşallah ❤️
Anneadayiii 18BSr aminnnn canım 🤲 ilk oglumda belli araliklarla iki doz olmuştum çok iyi hatırlıyorum