18BSr 33 haftada nst de sancı çıkıp sancıyı durduran var mı bana nidicard yüklemesi yaptılar hala 3-5 tane sancı çıkıyor taburcu ettiler ilaca da devam dediler aramızda böyle olan var mı sancısı duran gününü bekleyen
eozlem 18BSr 26. haftada sancım çıktı. 33 haftalık olduk ben de hala 3 saatte bir Nidicard kullanmaya devam ediyorum
deniizz_ 18BSr siz sancıları hissediyor muydunuz nasıldı acaba anlatabilir misiniz benimde ilk gebeliğim bebek sürekli toplanıyor biyerde ve ara ara adet sancısından fazla sancım oluyor
Egei 18BSr benimde bi kanamam oldu sancım 90 larda çıkıyordu. 2 gün yatış verdiler. O ilacı bana da içirdiler ama bende aşırı bir kalp çarpıntısı yaptı. Sizde böyle bir yan etki yaşadınız mı ? Doktor kesmek zorunda kaldı. 29.haftada yaşamıştım. Şuan 30.haftama giriyorum
Badeveannesi 18BSr 34 haftada sancım çıktı yatış verelim dediler ben kendi isteğimle kabul etmedim 37 olduk çok şükür sancım vs kesildi oğlumda aynı haftada sancım çıkmıştı yatırdılar gelen giden muayne ederek erken doğuma neden oldular bunda kabul etmedim
SenAlp24 Benim 31 haftada sancı çıktı 2 gün yattım serum verdiler şuan 38 hafta olacak çok şükür bir sıkıntı yok
18BSr SenAlp24 maşallah maşallah inşallah benimde öyle olur serum işe yaramadı bende ilaç hap verdiler
Efnan-77 SenAlp24 sancı çıktını nasıl anladınız ne dedinizde nst ye bağladıalr normalde 34 haftada falan başlanıyo ya
18BSr eminegizem kasılma şöyle ben anlamıyordum bebek hareketi zannediyordum bebek hareket ediyor ettiğinde sertleşme şeklinde oluyor
Sysedayilmaz deniizz_ kaç haftalıksınız bende bu şekildeyim adet sancısı gibi sancım oluyo bel ve kasık bölgemde ve bebek toplanıyo 33. Haftamdayım
Efnan-77 18BSr bende öyleyim şuan ama çok sık sertleşmiuo günde bi kaö kez arada hareketlerinide hissediyorum normal bi şekilde
SenAlp24 Efnan-77 leke gelmişti acile gittim nst ye bağladılar 100 ü geçiyordu sancım ama ben hiç hissetmedim