mavi_anne23 Ylmz_sema99 evet benimde âdet olmam gereken gün yerleşme kanamam oldu yani seninki de yerleşme olabilir bir kaç gün sonra test yap varsa çıkar
mavi_anne23 Ylmz_sema99 âdet belirtilerinin aynısı oluyor göğüslerde hassasiyet kasık bel ağrısı akıntı da artış fln yerleşme kanaması adete dönmese bir kaç gün sonra test yap
Papatya_1626 mavi_anne23 kizlar ben ovulasyon testlerinden kullanmadim tlfondan gunleri takip edip degerlendirdik sizce ise yarar mi😔😔
mavi_anne23 Papatya_1626 eğer düzenli adet görürsen olabilir ama genelde telefondakı uygulamalr yanıltıyor çünkü her kadın farklıdır yumurtlama da akıntı fazla olur göğüslerde hassasiyet kasık ağrısı fln bunları takip edersen anlarsn ztn
Ylmz_sema99 mavi_anne23 evet canımm düzenli adet görüyorum sadece geçen ay gecikti ama kanamam geldi bu ay gecikti kanama gelmedı akıntılı lekelenme geliyor 2 gündür ama pedım de bısey yok öle dolu dolu degıl hafif bulaşık
Papatya_1626 mavi_anne23 akintim fazlaca oluyor iki gundur goguslerde hassasiyet var ama regliden oncede bu belirtiler oluyor sonra regli oluyorum insallah bu sefer hepimiz bekleyen anne adaylarimiz guzel mujdeli haberleri aliriz🤲🤲🤲🥰
mavi_anne23 Ylmz_sema99 benimde öyleydi. yerleşme olabilir eğer âdete dönmezse hamilesindir inşallah🤲🏻🌹
Ylmz_sema99 Ylmz_sema99 mavi_anne23 hımm yanlıs anlamayın pedın fotosunu bende suphelıyımde çok anlamadım o yüzden dedım sıze