mavi_anne23 Ylmz_sema99 sen bir kaç gün daha bekle eğer yerleşmeyse ztn bi kaç güne kadar çıkar testte. Adet olsaydı sökülürdü ztn iki gün olmuş hayır’lısı olsun inşallah 🌹
Ylmz_sema99 Ylmz_sema99 kızlar lekelenme kesildi sımdı hıc birşey yok pedım de galıba gebelık var eğer tabiki gerısı yarın falan gelmesse doktora sızce gıtmelı mıyım
mavi_anne23 Ylmz_sema99 ben yerleşme kanaması bittikten 1 hafta sonra gittim alttan muane etti kese yeni oluşmuştu istersen bekle bir kaç gün daha adetin gelmezse gidersin
Ylmz_sema99 mavi_anne23 tmm cnm benım o zman cumaya kadar bekliyim demı ilişkiye gırsem zararı var mı