mavi_anne23 Kızlar pko var bende bugün adetimin 43. Günü ve iki gündür ovulasyon testim pik yaptı bu kadar geç olan yumurtlama sağlıklı olur mu ki yada döllenir mi 😕 hamilelik yok 3 gün önce kan verdim 0.2 çıktı
huysuz__ mavi_anne23 döngünüz normalde de bu şekilde uzun mu, pik yaptıysa yumurta yeteri olgunluğa sahip demek 2 gün sürüyor genelde, değerlendirin bence nasipte varsa neden tutmasın😍
mavi_anne23 huysuz__ evet pko var. o yüzden ilk defa yumurtlamayı teste takip ettim bu ay. bu kadar geç olucağını beklemiyordum
Ylmz_sema99 huysuz__ amınnn canlar benımde aynı gecikti bugün 27 gün 2 gündür akıntılı lekelenme gekıyır yalnız pembe ama acık renkte yarın tam 4 hafta yanı 28 gun
Papatya_1626 mavi_anne23 kizlar ben ovulasyon testlerinden kullanmadim tlfondan gunleri takip edip degerlendirdik sizce ise yarar mi😔😔
Ylmz_sema99 Neden geç kaldı bu kadar onuda bilmiyorum 6 aydır evliyiz bebek istiyoruz bekliyoruz bakalim nasip artık sızce üstüne görme olabilir mıyım
huysuz__ Ylmz_sema99 gebelik öncesi adette döngü bozuluyo bazen, ben de öyle olmuştu sonraki ay gebeydim. Belki hazırlık yapıyodur sizin rahim de. İnşallah en kısa zamanda güzel haberi alırsınız🤲🏼
Ylmz_sema99 Ylmz_sema99 normalde 15 temmuz adet günüm olarak gözüküyor ama olmadım dün ve bugün azar azar akıntılı lekelenme geliyor ama sulu şekilde kırmızı degıl toz pembe rengı çok acık
Ylmz_sema99 huysuz__ inşallah guzelımmm🍯🍯 dediğin gibi olur şüphelenmiyor degılım hamile miyim onuda bilmiyorum memelerim de çok hassasiyet var uçları çok acıyor
mavi_anne23 Ylmz_sema99 benimde geçen sene adet günümde lekelenme tarzında oldu 10 gün sonra hamile olduğumu öğrenmiştim aynı göğüslerde hassasiyet ve çok fazla halsizlik vardı bende. Bir kaç gün sonra test yap varsa kesın çıkar hakkında hayırlısı olsun🌹🌹
huysuz__ Ylmz_sema99 6-7 haftada başlıyo o belirtiler, sen Bi iki gün daha bekle gelen olmazsa bi test daha yap😊