Beybitooo Alpsmommm nasıl bi ağrı dinlenince geçmiyor mu benim ağrım yoktu ama sabahtan beri karnım kasılıyor taş gibi oluyor serum verdiler rahatladım açılmam yokmuş dinlenince geçmeyen bi ağrıysa ihmal etmeyin
Alpsmommm Beybitooo yok saatlerdir dinleniyorum ama bel ağrım var hâlâ duşa falanda girdim ama fayda etmedi 🤷♀️
Beybitooo Alpsmommm o zaman bi nst çektirin belden girermiş doğum sancısı benim ağrım yoktu mideme baskı yaptığı için susuz bırakıyormuş yormuş vücudumu ama doğarsa da sıkıntı olmaz artık zamanı dedi
Okyanusolmak 36+3 ten selam. Göbek bildiğim top koyulmuş gibi yusyuvarlak 😄 benim de kasıklarım ağrıyor uzun süre ayakta olursam ya da kendimi yorarsam. Hep aşağıda hissediyorum. Bugün kontrolüm var. Bakalım ne çıkacak
Gizem111 Okyanusolmak hayırlısı olsun benimde var kontrolüm bugun sabahtan. En korktuğumda kontrole diye gidip doğuma alınmak
Okyanusolmak Gizem111 bı belirtin yoksa o iş zor. Ben de hep öyle beklemiştim ilk cocugumda. 40+2 olduydu tık yoktu 😂
Alpsmommm Gizem111 gittim doğum ağrıları başlamış ama açılma yok nst de sancı çıkıyor doktor ağrın çoğalırsa yada suyun kanaman gelirse hemen gel dedi
Gizem111 Okyanusolmak belirtim artık normal ağrılar başka öyle keslin bimağrım yok. Valla galiba doğsun istiyorum ondam olabilir 😂 40 hafta çoook
Okyanusolmak Gizem111 ben doğsun istemiyorum ya. Böyle iyi. Uykusuzum zaten dibine vuracak uykusuzluk 😅
Okyanusolmak Bı de ben bu aralar kabız gibiyim. Hamileliğimin başından beri böyle bir şey yoktu. 2 haftadır zorluyor beni 🙄
Busraoz Gizem111 36+6 gece uyanmaları olmasa aslında güzel. Bebeğin hareketleri artık ciddi şekilde can yakıyor son zamanlar hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım 🫶🏻
Gizem111 Busraoz çok haklısın al bendende o kadar ya ciddi manada 2 saatte bi uyanıyorum sanırım vücut bebeğe ayarlıyor kendini