ymn80 Kızlar 36 oldum bende yeni geldim doktordan benim bebiş minyon olacak galiba 2450 gr bide ölçümleri bir hafta geriden devam ediyor. Yalancı sancılarım oluyor ama bi sıkıntı yok şimdilik. Sizlerde kilo nasıl
1prensesannesi__ Gizem111 36+3olduk gece vajinada bayagi baski hissettim ha cikti cikacak gibi az kaldigini hissediyorum sancilarim yavastan basladi duzensiz bi sekilde ilerliyo sıcaklar perisan ediyo o ayrı ama zamaninda saglikla gelsinler insAllah tahmini agustosun ilk haftasi gelir diye düşünüyorum 😃
Okyanusolmak Bugün gittim doktora. 36+3. Nstde sancı cikmadi. Erkek bebek. Kafa 39. haftada ama 😅 kilosu 3110 çıktı ama kafadan dolayı dedi doktor. 2900 falan. Bı sıkıntı yok şimdilik. İki tüp kan verdim bisilere bakacakmis. Acil sezeryan olursam diye. Öyle işte
Busraoz Okyanusolmak Ben de 36+3 te gittim 2900 gr. Bende çift çentik var bu kg benim için çok çok iyi bakalım 2 haftada ne kadar alabilecek. Bizimde kafası 1.5 hafta önde koca kafalar galiba 😅
Okyanusolmak Busraoz senin kafa yine iyi 😄 Kilosu da haftasıyla uyumlu. Bu beni sevindiriyor. Benim de ilk kızım 40+2 de doğdu 2730 du o. Bu kilolu. Çok şükür. Uyku konusunda kesinlikle uykusuzluğa alistiriyor vücut bizi. Çünkü ilk zamanlar çok zor geçiyor