Fatmanur12345 zlemceylan aynen bakalım hayırlısı olsun insallah hepimiz bu ay gebe olarak kapatırız bu ayı
sedanur_bpr0 zlemceylan Evet baya erken. İlk gebeligimde bata 2 gün kala bile negatifti. Ama hiç belirtim yoktu. Bu kez bu kadar belirti olunca dayanamadım🙃 Bekleyelim en iyisi
Smilingstar zlemceylan bat 29 benim de Dün yumurtlama günümde adet öncesindeki belirtiler vardı yoğun Bugün de hafif devam etti
Naziko zlemceylan uyku halim var canım ilk gebeliğimde de öyle olmuştu.Ama yorgunluktan mıdır yoksa gebelikten midir çözemedim henüz 😂 ayın 19 u gibi teste başlamayı düşünüyorum
Gkce18 zlemceylan canım ihlal veriyor banada uyarı geldi yönetici tarafından, yoğunluk isterse dediğim için 🫣 olmuyor malesef