Zarifokur valla 3 sene geçti canım inan hiç hatırlamıyorum ama hiç belirtim yoktu hatta olmadı falan diye düşünmüştüm doktorun söylediği ilişki gününden 16 gün sonra test yapmıştım adetim 1 gün gecikmişti zaten doktor bana duphaston diye bi ilaç vermişti bunu kullan hamile kalırsan 3 ünde adet görmezsin ama hamile lkalmazsan kesin adet olursun 3 ünde demişti