Didemaydintaskin canım ben gördüm keseyi çok şükür 😊 aynı benimde öyle adet sancısı gibi ara ara giriyor dinlenince 5 dakika sonra geçiyor doktor normal olduğunu söyledi şimdide aşırı halsizlik başladı sanki grip öncesi gibiyim onada çok normal dedi doktor 😊 artık herşeyin hayırlısı Allahtan katlanırız elbet bunlara 😊 senin kaçıncı haftan oldu ?