Gonca0640 Misra evet canım çarşamba günü ilk muaneme gittim bebegimi rahatlıkla gördü 2 hafta sonrada kalp atısını duycaz
Selcen Kızlar ilk zamanlar göğüslerim baya acıyordu şimdi dokununca sert şiş ama acısı hafifledi bu durumu yaşayan var mı aranızda 5+2 yim panik oluyorum sürekli
Hllozcn Selcen bende aynı dediğin gibiyim benimde 5+5 ilk zamanlar daha hassastı göğüslerim şimdi bazen hassaslaşıyor bazen hiç bişey yok 🤷♀️
Selcen Ozbl evet kese göründü Perşembe tekrar muaynem var hayırlısıyla o gün bir gelse meraktan çatlıyorum 😄
Selcen Şaka gibi benim de bugün hassas ve ilk defa yemek kokusu miğdemi bulandır dı yemek kokusu beni mahvetti