Tugbakaya Ozbl evet ama çok derinden geliyordu hatta doktor 1 gün önce gelseydiniz belki duyamazdık dedi hepimiz sağlıklı bi şekilde alalım bebeklerimizi kucağımıza inşallah
Kbradmrdg Hllozcn ben 5+1 de kalp atışını duymuştum çok şükür İnşAllah geç döllenme değilse sizde duyarsınız😇
Hllozcn Kbradmrdg şimdilik sadece keseyi gördük bunada şükür 😊 15 gün sonra gidicem kalp atışı için bakalım inşallah 🙏🙏
denizannee Merabaa 8+3 zannederken bebeğim bugün 7+3 olduğunu söyledi ☺ bendeki tek sorun aşırı gaz olmuştu o da geçti kalp atışını 10 haftadan hatta dişinizi sıkabilirseniz 14.haftadan once yaptirmayin cunku sadece ultrasonda verilen ışının daha fazlasına maruz kalıyor minikler benim bugün 2.muayenemdi öğreneli 1.5 ay oldu fakat ilk muayeneme 10 gün önce gittim sırf vajen muayene yapılmasın diye bekledim ve bekledigim süre boyunca da bhcg baktirdim sadece yükseldi ve için rahatladı. Bugunki muayenede de kalbini dinlemek istersen dinletirim ama biliyorsunki henüz çok küçük olduğu için zararı var dedi bende istemediğimi söyledim. Dinlemek yerine izleyin. Ben izledim. Rabbimin lutfu pıt pıt atıyordu. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🌸🌸
Gulchirai Tugbakaya ben de 6+3 :) aynı durumdayız ınanılmaz baş ağrı mıde bulantı ve mıde agrı geçse artık 😇
Gulchirai Glshmnnmkm mide bulantı baş ağrı iştahsızlık ve geçsin diyorum bu durum 8haftalık olsun İnşallah kontrole gideceğim bebeğimi görebılırım unarımmmmmm
Gulchirai Glshmnnmkm 27 kasım regl ordan hesaplıyırum 45.gün 6 hafta 3 gün oluyoor siz de mi böyle hesapladınız 😇
Glshmnnmkm Gulchirai evet aynen benim de öyle 🤗 hayırlısıyla kucağımıza alalım sağlıkla inşallah 🙏🏻 Biz bugün duyduk kalp atımını siz gittiniz mi
Medin Bende 6+5 gunlugum tam 6 haftaya girdigim gun gittim kese var ama kalp atisi duymadik erken dedi 6+5 de net duyulur dendi hafta ici gidicem insallah duyarim darisi hepimize
Medin Birtek goguste hassasiyet agri var baska bisey yok acikiyorum ama birsey yiyesim gelmiyor aklima bisey gelmiyor istahsizlik gibi canim bisey istiyor ama ne bilmiyorum 🤣
Maak88 Ozbl haftaya gel dedi geçen hafta Cuma beta hcg 132 çıkmıştı haftaya tekrar gel ozaman gözükür dedi 5000 üzerinde gözükür diye söyledi . Bide benim gittiğim devlet hastanesi acaba ultrasonları son teknoloji değil mi o yüzden mi gözükmedi acaba
Gulchirai Maak88 kaç haftalıkta bthcg 132 çıktı ? Bnm 3+5 haftada 132 çıkmişti daha da kontrole gıtmedim 8 haftalık olalım İnşallah gıdeceğim
seyma281015 Glshmnnmkm 6+5 bugün 😊 dün kalp atışlarını gördüm çok şükür 🙏 Bulantılarım baya azaldı maşallah deyin 😂 şimdilik bir sıkıntım yok. Ben kızımda sabah akşam kusup haftada 2 kere serum yiyodum. Kusmayım diye yemek yemiyorum şimdi resmen 🤦♀️
Maak88 Gulchirai 6 Aralık son adet tarihim geçen Cuma tam 4 haftalık gözüküyor yanlış mı hesaplıyorum acaba
Didemaydintaskin Hllozcn bende öyleyim ya ara ara karnıma sızı geliyor sanki adet sancısı gibi normal mi bilmiyorum
Hllozcn Didemaydintaskin canım ben gördüm keseyi çok şükür 😊 aynı benimde öyle adet sancısı gibi ara ara giriyor dinlenince 5 dakika sonra geçiyor doktor normal olduğunu söyledi şimdide aşırı halsizlik başladı sanki grip öncesi gibiyim onada çok normal dedi doktor 😊 artık herşeyin hayırlısı Allahtan katlanırız elbet bunlara 😊 senin kaçıncı haftan oldu ?
Hllozcn Ozbl kese göründü canım çok şükür 😊 15 gün sonra tekrar çağırdı hem bebek büyüsün biraz hemde kalp atışını duyarız dedi inşallah 🙏🙏🙏 sende bi an görürsün inşallah 😊😊😊