Nrslkrky ilgin22 aminnn inşallahh sizde öyle sağlıkla alın kucağınıza inşallah , bu sezaryandan sonra bağlatıyorum ama
hayalim35 ilgin22 yok ya tatlı yorgunluklar Allah yardim ediyor dün rüyamda 4.ye hamile olduğumu öğreniyordum kriz geçiriyordum😂
huysuz__ Karpuz1995 ilk kızım ile oğlumda herşey aynıydı, bu kızım abla ve abisine göre farklı geçti , özellikle ilk 3 ay çok zorladı bıcırık.
Emosss51 ilgin22 7 yaşında kızım, 5 yaşında ikinci kızım, 2.5 aylik oğlum. Bizim oğlan sa sürpriz yaptı bende hiç istemiyordum şok oldum çok üzüldüm ağladım. Birde tam kızları büyütüp rahata ermişken çıkageldi. Iyikide geldi şimdi sevgisi dünyalara bedel.
ilgin22 Aysgl3456 benim ilk doğumum zordu normal başlayıp sezeryanla bitti 🥲 2. Daha kolaydi 3. De küçük kızım bana aşırı düşkün tek korkum o 🥲
Emosss51 Karpuz1995 hayır yaşamadım . Üç hamileliğimde de hiç kusmadım. Tek fark kızlar da birseyleri aşerdim, oğlan da bazı yiyeceklerden tiksindim
Meral0147 ilgin22 ayy canım al benden de o kadar bir oğlum 3 buçuk diğer oğlum 2 yaşında bende 14 haftalığım
Emeis ilgin22 bende aynı durumdadayım oğlum 5 kızım 6 yasında yenı atandım memur oldum hayatı düzene bındırmeye calısırken😪
hayalim35 ilgin22 kız valla çok korkuyorum dün gece gene gördüm doğum yapıyordum son anda sezeryana alacam diyorlardı ama nasıl ağlıyorum sezeryan istemiyorum die psikolojim bozuldu sanırım🙁