ilgin22 malesef bende öyle nasıl söyleyeceğim nasıl söyleyeceğim diye düşünüp durdum . Bizde kiradayiz. Başlarda bende istemedim şimdi nerden çıktı diye . Böyle olunca kanamam olmaya başladı adet gibi sonra kese bozulmaya başladı düşük olacaktı neredeyse , düşündüm ben böyle yaptığım için oluyor hayırlısı böyleymiş bizimle kalır inşaallah demeye başladım ve düzeldi çok şükür. Çocuklarım çok seviyorlar ve çok istiyorlar şimdi bile sürekli karnımı seviyorlar ne zaman çıkacak karnından diyorlar 🙈. Anneme de söyledim bı anda başta şaşırdı sonra nasibi varmış dedi oda seviniyor şimdi. Kimsenin ne dediğini dinlemeyin herşey güzel olacak inşaallah. Önemli olan sağlıklı olması eli ayağı düzgün ve hayırlı olması öyle dua edin. Şimdi biz yarısını tamamladık az birşey kaldı kötü şeyler düşünmeyin 🌼 hayırla gelsin supriz yumurtalar 😁