Nergisim09 amin hepimize inşallah ❤️ çok teşekkür ederim umarım bekleyen herkesin kucağını doldurur rabbim🙏 bana da sürekli çok kafana takıyorsun işte kafandan at düşünme demekki olmuyor de kabullen falan diyorlardı bende içimden sövüyordum gerçekten yani bana bunu söyleyen herkesin çocuğu vardı bende içimden diyordum e zaten doğurmuşsun tabi böyle rahat konuşursun ne demek olmuyor de kabullen. Yani bütün ay düşünmesen adete 4 5 gün kala başlıyorsun yatıp kalkıp düşünmeye imkansız yani. Bunu söyliceğim aklıma gelmezdi ama haklılarmış gerçekten bizi infertiliteye gönderdikleri ay tam kurban bayramı zamanıydı yumurtlama haftama denk geldi o telaşla geçti bende dedim bu ay olmayacak günler kaçtı zaten hiç oralı olmadım nasılsa olmayacak diye. Adete 3 gün kala hadi bi test yap da boşuna 3 günü zehir etme yatıp kalkıp yine düşünme dedim kendi kendime. Nasip o zamanmış kaç saat ağladım bilmiyorum 🤷🏻♀️