Nergisim09 Dilekulgtt valla artık bıraktım olursa olur olmazsa da test bitti zaten akıntı zamanım olunca degrrlndircem ozamna yumurtlama oluyo benim Allah ne zaman nasıp etcekse ozman olur artık
Dilekulgtt Nergisim09 bende oyle dusunuyorum test benimde bi kac adet kaldi almicam daha hep stres oluyoruz
Nergisim09 Dilekulgtt aynen canım çok şükür çocuğumuz var zaten olcagi varsa Allah onu bize nasip ettiyse her türlü olur kafadan attım hatta buraya bile doğru düzgün girmiyorum bı girip hemn cikiyom boşver
CansuP- Nergisim09 bana aşılama yapıldı bugün test yaptım ve negatif sonuç aldım soğan suyunu yapmayı düşünüyorum bende ne zaman başlanmalı bilgi verirmisiniz ?
Huda-27 Nergisim09 folik asitte başlasaydınız ben hamile kalmak istiyorum dediğimde doktor folık asit ve d vitamini de başlatmıştı bana
Huda-27 Nergisim09 soğan suyunu bende içtim ama ilk adetten sonra da hamileydim 35 haftalığım suan rabbim sizede nasip etsin 😊
Hanifenur10 Huda-27 Folik asiti doktor kontrolünde mi kullanmaya başladınız bir de kaç ay kullanıp hamile kaldınız acaba
Nergisim09 Bnguuu_102 ince kobugunu alıyorsun canım valla tadı bana güzel geliyodu soğanı çok sevdiğimden galiba 😅😅😅