bbaa2805 fatmaaaydin ben ne kadar doğru yaptım bilmiyorum ama adetin 3. Günü başladım ve yumurtlamaya kadar içiliyormuş diye biliyorum ama ben adetim bitince bıraktım ovulasyona girdiğim dönem olduğu için bebek istediğimiz için
metemom_ Nergisim09 canım bolca kuru incir de ye ben soğan suyuna başlayınca sabah akşam kuru incir yedim o ay hamile kalmıştım Allah’ım gönlüne göre versin
annesio Nergisim09 bende bu ay başlama niyetindeydim ama unutmuşum 🤷🏼♀️ şimdi de çok geç 👋🏻 Bu ayda olmazsa bi dahaki ay unutmam başlarım inşaAllah 🤷🏼♀️
Gzemmsvr Nergisim09 ben ilaç kullanmak istemiyorum folik asit meyvelerde ve en çok hurma da oluyomus onlarla desteklemek istiyorum soğan kürünu akşam yapmayı unuttum ya sadece sabah yapsam olmaz mı midemi bulandırıyor zaten
Nergisim09 Gzemmsvr sabah akşam yap canım ben sevdim tadını valla limon sıkıyolarmis galiba içine istersen dene
annesio Nergisim09 reglin 3. günü başlamak daha iyi diyorlar. Benim yumurtlama da geç olmuyo 5-6 gün içmek işe yaramaz diye başlamadım
ggmom Nergisim09 adetiniz mi duzensiz onun içinse kullanın ama çocuk için kullanmayın düşüğe sebep verir bilginiz olsun 🙏🏼
Nergisim09 ggmom yumurtlama takip ediyorum canım yumurtlama günü bırakcam adetim düzenli gidiyo pekte düzenli içmiyorum zateb 😅😅
ggmom Nergisim09 yumurtlama kalitesi için kuru incir kürü daha şifalı diye biliyorum vücutta demir ferritin oranını da yükseltiyor ayrıca saracoglunu dinleyebilirsiniz Allah gönlünüze göre versin:)
ggmom Dilekulgtt https://www.profsaracoglu.com/kuru-incir#:~:text=Kuru%20%C4%B0ncir%20K%C3%BCr%C3%BCn%C3%BCn%20Kan%20yap%C4%B1c%C4%B1,dakika%20%C3%B6nce%20a%C3%A7%20kar%C4%B1na%20i%C3%A7ilir. Burayı.bi inceleyin :)
Nergisim09 Dilekulgtt amin canım artık saldım gülüm ya nasip diyorum ne zman sa ozman gelir bı kızım var zaten