Hanniballl Sakın gitmeyin Übeyt akçin e. Asla tavsiye etmiyorum. Sedyeye yatmamla kalkmam bir oldu. Tam bir fiyaskoydu. İlgi alaka sıfır. Odaya girdim sekreter eskort gibiydi aynı durmadan eşimle göz teması kurup ona bakarak konuşuyordu. Ve olan dekoltesini iyice indirdi gözlerimle gördüm. Bildiğin müşteri çekmek için koymuşlar oraya. Kızım biraz huzursuzlandi sekreter susmayacaksa çıkarın dedi. Bende hayır burda kalmasını istiyorum dedim. Übeyt de idya girdiğim andan beri yüzüme bakmadı. Telefonla uğraşıyordu hoşgeldiniz falan hiç yok. 2 dk sonra başını kaldırdı sekretere bilgilerimi sordu bana uzan dedi yattım eşime video çekmesini söyledim. Neyi çekecek zaten biseye benzemiyor canlı mi değil mi diye bakacam dedi. Üslubu igrencti. Ultrason kağıdı bile vermedi istediğimde ordan fotoğrafini çekin ben vermiyorum ileri haftalarda da mail atıyorum dedi. Yani anlayacağımız 1500₺ yi çöpe attım geldim. Durmadn para li şeyler sayıp durdu. Biraz kilolu hamile kaldım diye hemen bizim diyetisyene gönderiyorum derhal inunula görüşün dedi. Bebeğin durumu tehlikeye girer falan dedi. Sonra B12 çok düşük ilaçla düzelmez Almanyadan özel serum getiriyoruz size onu taksinlar şimdi dedi sordum 400₺ taktirmadim. Benim kullandığım folik asit Rauf hocanın önerdiği folik ti. Bana onu istersen bitir bana sorarsn bırak sana yazacağımı kullan dedi o da para tuzağı kesin. Kısaca resmen tefeci gibiydi. Bundan sonra gözde Hastanesi’nde Nuriye duras a gideceğim arkadaşımla gitmiştim. Çok çok daha iyi