Hanniballl Özel’e gidip gitmemek size kalmış inanın gidin veya gitmeyin desem yalan olur çünkü ben hiç gitmedim özele yanlış yönlendirmek istemem devlete gittim ilk gebeliğim de de sorun yaşamadım bütün testlerim tarama detaylı vs sıkıntı yaşamadım şuan ikinci gebeliğim battalgazi devlete gidiyorum memnu’num yani doğumu da devlette yapacağım inşallah 😇