Lavin___ Anladım teşekkür ederim benim icin üslupta,kalitede önemli.. Devlette ultrason kalitemiz çok iyi olmadıgı için hem bebegi daha detaylı görmek hemde daha iyi bilgi sahibi olmak istiyorum… Herkes mutlaka isinde uzman bu kadar sene emekleri var, onca hasta bakıyorlar bazen rast gitmiyor isler.. Umarım rast gider insallah uyum saglayacagim bir uzmana gidecegim 🤗 sizin yorumunuzdan önce Übeyt beyin sinirli oldugunuda yazmışlardı Bayram beye kimse olumsuz birsey yazmamıs ona gitmem daha dogru olur