Gamzzkan ben asla emzik biberon vermem diyordum verenlere de kendimce kızıyordum ama bebeğim mememden ayrılmıyor uykuya geçmek için illa emmesi gerekiyor aç olmasi önemli değil uyumak için beni kullanıyor ve benim için çok yorucu olmaya başladı ayrıca çok emdiği için bezi de çok çıkarıyor doktor da dedi çok emzirmişsin diye ki bu zamana kadar hep her istediğinde emzir diyorlardı bizim için emzik şart oldu ama aldık beğenmedi almadı geri tükürdü ben de Philips avent almayı düşünüyorum Bir de onu denemeyi istiyorum sadece uykuya geçişini kolaylaştırmak için kullanmayı düşünüyorum yoksa sürekli vermek istemiyorum damek yapısını bozmasın diye