BabyAta ben ilk dogumda hastaneye emzik goturmeyi unutmuştum 3 gun sonra falan kizima emzik verdim damakliydo basta tutmadi bende jnat ettim sadece uykudan uykuya tutmaya basladi 7 aylikti zincir taktim 7 ayindan sonra gunduzde tuttu 1 bucuk yasinda da birakti ama evet tutmayan hic tutmuyo ama hastanede kisa sureli de olsa hemen vermek onemli bence tutmayana da yapcak bisey yok insAllah benim oglusum tutar emzikli bebeklere bayiliyorum 😂😂