Mrvtrk Kızlar merhaba. Bebeğim için yeni doğan emzik arayışındayım. Bibs emzik ile Philips avent arasında kaldım. Hangisini tavsiye edersiniz. Veya varsa farklı bir markada memnuniyetiniz, onu da öğrenebilir miyim?
1prensesannesi__ Mrvtrk bibsler cok hosuma gitmiyo avent altim 2li bide chico damakli aldim hangisini tutarsa onunla devam ederiz buyuk ihtimal avent emzikler daha cok tavsiye ediliyo bu arada
Ecekrk Mrvtrk benimde bebeğim daha doğmadı ama hep philips avent aldım emzik biberon elektrikli pompa yorumları çok iyi birde memeyi taklit ediyor ayrıca rahat nefes almasına göre tasarlanmış
Gebess95 Mrvtrk frigg aldım yenidoğan döneminde reddetme imkanı çok düşük diyorlar bakabilirsiniz çok kaliteli oda
Mrvtrk yokusbebek benimkide henüz doğmadı inşallah eylülde😍🙏🏻Hangi modelini aldınız acaba . Gece ışığı yanan var oda iyi diyorlar birde ortası delik olan var ona da iyi diyolar
Mrvtrk 1prensesannesi__ evet bende en çok onu duydum. Ama bibpsinde yorumları baya iyidi. Chiccoya da bakayım bi
BabyAta 1prensesannesi__ bende sizin aldığınız gibi aldım ikisinide tutmadı. Başka emzikte denedim bunları tutmayan diğerlerini hiç tutmazmış 🙈
yokusbebek Mrvtrk Ultra air sanırım adı 😁 Gece ışığı yananı bilmiyordum hiç. Biz de Eylül’de inşallah 🌸🙏🏼
1prensesannesi__ Mrvtrk bibs ben begenmiyorum sanki cocugun agiz cene yapisini bozan bi sekli var gibi yuvarlak ya bebegin agzi surekli yuvarlak kalicak gibime geliyor
1prensesannesi__ BabyAta ben ilk dogumda hastaneye emzik goturmeyi unutmuştum 3 gun sonra falan kizima emzik verdim damakliydo basta tutmadi bende jnat ettim sadece uykudan uykuya tutmaya basladi 7 aylikti zincir taktim 7 ayindan sonra gunduzde tuttu 1 bucuk yasinda da birakti ama evet tutmayan hic tutmuyo ama hastanede kisa sureli de olsa hemen vermek onemli bence tutmayana da yapcak bisey yok insAllah benim oglusum tutar emzikli bebeklere bayiliyorum 😂😂
Gamzzkan Emzik önermiyorlar ama ben de almak istiyorum eşim pek yanaşmıyor çocuğun ağız ve diş yapısını bozar diye. Sizce ne gibi avantajları var neden almalıyız
Mrvtrk Gamzzkan bende kararsızdım ama bebek hemşirelerini dinleyince fikrim değişti. Aptamil diye bir uygulama var. Orda bebek hemşireleri zoom üzerinden canlı yayın ücretsiz eğitim veriyor . Onları dinliyorum çoğu zaman. Hiçbirinden duymadım kötü birşey. Tam aksi bebek bazen aç olmasa da emmek istermiş. Bu gibi durumlarda anneyi bir nebze olsun rahatlatmak ve bebeğin rahat uyuması için öneriyolar. Hatta uyku rutini haline de getirebilirsiniz diyorlar.
Zeynepkrkytlli Gamzzkan ben asla emzik biberon vermem diyordum verenlere de kendimce kızıyordum ama bebeğim mememden ayrılmıyor uykuya geçmek için illa emmesi gerekiyor aç olmasi önemli değil uyumak için beni kullanıyor ve benim için çok yorucu olmaya başladı ayrıca çok emdiği için bezi de çok çıkarıyor doktor da dedi çok emzirmişsin diye ki bu zamana kadar hep her istediğinde emzir diyorlardı bizim için emzik şart oldu ama aldık beğenmedi almadı geri tükürdü ben de Philips avent almayı düşünüyorum Bir de onu denemeyi istiyorum sadece uykuya geçişini kolaylaştırmak için kullanmayı düşünüyorum yoksa sürekli vermek istemiyorum damek yapısını bozmasın diye
nurdangg Genelde ilk altı ay için ağız yapısına en uygun avent soothie emzikleri öneriyorlar bi de meme yapısına uyumlu olup bebekte meme reddi de yapmıyormuş ben onlardan aldım ikili şekilde. tutarsa onu vermeyi düşünüyorum tutmazsa da zorlamayacağım. Altı aydan sonra damaklı olanlar daha iyiymiş ayrıca. Dişleri çıktıkça yine ağız ve diş yapısı için damaklılar sağlıklı diyorlar aklınızda bulunsun.
Mervepera Mrvtrk 2 yıldır avent kullanıyoruz memnunum 2 bebisede avent aldım 😁 bulabilirsen her zaman öncülük ultra soft olsun bulamazsan diğerlerini alabilirsin meme ucu farkı yok zaten aralarında sadece ultra soft olan kenarları yumusak
1prensesannesi__ Mrvtrk yani bilimsel bi kesinligi yok bu benim düşüncem ama yuvarlak oldugu icin ben oyle dusunuyorum 😃