Mavisevgim sırf daha planlı olmak, diğer randevularını düzenli bir şekilde yürütmek için sezeryana zorlamak o kadar yanlış ki… Ve gerçekten sezeryan hiç istemiyor veya benim gibi çok çok korkuyor da olabiliriz. Tercih etmediğimiz bir doğum şekline baştan zorlanmak, kendi tercihimizi denemeye dahi müsade etmemeye çalışmaları hem çok yanlış hem meslek ahlakına hem etiğe aykırı… Eşim bile doğum şekline birlikte karar vermeniz gerekmez miydi kestirip attı neden böyle yaptı anlayamadım dedi. Eşime kal geldi resmen, ayakta öylece kaldı adam yerine bile oturamadi doktorun söyledikleri karşısında. Bunun bir de dogumdan sonrası var, en azından denedim diyemediğimiz için ne hissedeceğimizi kimse bilemez ki. Çok çok iyi yapmışsın değiştirerek, şimdi ben de birkaç hastane ve doktora daha bakıyorum. Başından beri takipli olmadığım için çoğu hastane çok fahis bir doğum ücreti cikariyor. Hakkımızda hayırlısı olsun